Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Martin Aitta Oy
Martinkatu 7.
20810 Turku

0407530975
info@martinaitta.com
www.martinaitta.com
2840394-4

Martin Aitta Oy pidättää oikeuden hintojen, toimitusehtojen ja toimituskulujen muutoksiin eikä vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä varastotiedoista tai ilmeisistä hinnoitteluvirheistä.

Tuotteet myydään siinä kunnossa, kuin ne myyntihetkellä ovat. Kaikki tuotteet ovat vanhoja sekä käytössä olleita. Ota tämä huomioon ennen tuotteen tilaamista. Meiltä saa tarvittaessa lisätietoa tuotteesta ennen tilauksen suorittamista. Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Koska myymme käytettyä tavaraa, hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa ellei toisin mainita. (AVL 79 a §, marginaaliverotus.)

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Koska myymämme tuotteet ovat samaan aikaan myynnissä sekä verkkokaupassa että kivijalkaliikkeessämme, on mahdollista että joku ostaa saman tuotteen samaan aikaan myymälästämme kun olet tekemässä tilausta verkkokaupassamme. Tällöin kivijalkaliikkeessä asioiva asiakas on etuoikeutettu ostamaan tuotteen ja näin ollen joudumme perumaan verkkokauppaan tulleen tilauksen. Todennäköisyys tällaiseen tilanteeseen on erittäin pieni, mutta mahdollinen. 

Maksaminen ja maksutavat

PAYTRAIL toistaiseksi pois käytöstä.

Maksu onnistuu noudon yhteydessä tai laskulla.


Toimituskulut tulevat näkyviin tilauksen yhteydessä ja ne maksetaan ostoskorin kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, 

y-tunnus: 2122839-7 

Innova 2 Lutakonaukio 7 

40100 Jyväskylä 

Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Myymäläämme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sähköposti: info@martinaitta.com Puhelin: 040 753 0975

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Sinulla on myös mahdollisuus noutaa tuote liikkeestämme aukioloaikojen puitteissa. Osoite Martinkatu 7. 20810 Turku. Tuotteet tulee noutaa 14 vuorokauden kuluessa tilaushetkestä. Varmista kuitenkin aina paikallaolomme kun olet tulossa noutamaan tuotetta. Mikäli noudat tuotteen liikkeestämme, emme luonnollisesti peri toimituskuluja.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta, tuotteesta ja toimitustavasta riippuen. Postituspäivät ovat joka viikon maanantai ja tiistai, jolloin pakkaamme ja lähetämme tavarat. Poikkeuksen muodostaa mahdollisesti maanantaille ja tiistaille osuvat pyhäpäivät. Tällöin postitamme tuotteet seuraavana mahdollisena arkipäivänä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Mikäli haluat perua tilauksesi, tulee se tehdä ennen kuin tilaus luovutetaan kuljetusyhtiölle.

Peruutus tulee tehdä ensisijaisesti ilmoittamalla siitä soittamalla meille tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@martinaitta.com

Emme vastaa peruutuksen aiheuttamista kustannuksista mikäli se on tehty toimitusvahvistuksen lähettämisen jälkeen. 

Sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Myyjälle tulee tehdä palautusilmoitus, johon tulee merkitä nimi, osoite, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@martinaitta.com tai postitse osoitteeseen Martinkatu 7. 20810 Turku.

Tuotteet tulee palauttaa 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja huolellisesti pakattuna.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Hyvitämme palautuksesta aiheutuneet kustannukset ainoastaan reklamaatiotilanteissa. Mikäli tuote ei ole siinä kunnossa kuin toimitushetkellä, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Kun olemme tarkistaneet, että tuote on samassa kunnossa kuin meiltä lähtiessään ja asiallisesti pakattuna, perumme tilauksen verkkokaupassa. Hoidamme maksun palautuksen tai peruutuksen pää-asiassa Paytrail Oyj:n kautta. Mikäli tuote on rikkoutunut tai kadonnut kuljetuksessa, ottakaa välittömästi yhteyttä meihin tai kuljetuksesta vastaavaan toimijaan. 

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

LUNASTAMATON LÄHETYS

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme kaikki siitä aiheutuneet kulut.

Ongelmatilanteet

Mahdollisissa muissa tilausta koskevissa asioissa pyydämme teitä olemaan meihin yhteydessä puhelimitse.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Martin Aitta Oy
Martinkatu 7.
20810 Turku

0407530975
info@martinaitta.com
www.martinaitta.com
2840394-4

Martin Aitta Oy pidättää oikeuden hintojen, toimitusehtojen ja toimituskulujen muutoksiin eikä vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä varastotiedoista tai ilmeisistä hinnoitteluvirheistä.

Tuotteet myydään siinä kunnossa, kuin ne myyntihetkellä ovat. Kaikki tuotteet ovat vanhoja sekä käytössä olleita. Ota tämä huomioon ennen tuotteen tilaamista. Meiltä saa tarvittaessa lisätietoa tuotteesta ennen tilauksen suorittamista. Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Koska myymme käytettyä tavaraa, hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa ellei toisin mainita. (AVL 79 a §, marginaaliverotus.)

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Koska myymämme tuotteet ovat samaan aikaan myynnissä sekä verkkokaupassa että kivijalkaliikkeessämme, on mahdollista että joku ostaa saman tuotteen samaan aikaan myymälästämme kun olet tekemässä tilausta verkkokaupassamme. Tällöin kivijalkaliikkeessä asioiva asiakas on etuoikeutettu ostamaan tuotteen ja näin ollen joudumme perumaan verkkokauppaan tulleen tilauksen. Todennäköisyys tällaiseen tilanteeseen on erittäin pieni, mutta mahdollinen. 

Maksaminen ja maksutavat

PAYTRAIL toistaiseksi pois käytöstä.

Maksu onnistuu noudon yhteydessä tai laskulla.


Toimituskulut tulevat näkyviin tilauksen yhteydessä ja ne maksetaan ostoskorin kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, 

y-tunnus: 2122839-7 

Innova 2 Lutakonaukio 7 

40100 Jyväskylä 

Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Myymäläämme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Sähköposti: info@martinaitta.com Puhelin: 040 753 0975

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Sinulla on myös mahdollisuus noutaa tuote liikkeestämme aukioloaikojen puitteissa. Osoite Martinkatu 7. 20810 Turku. Tuotteet tulee noutaa 14 vuorokauden kuluessa tilaushetkestä. Varmista kuitenkin aina paikallaolomme kun olet tulossa noutamaan tuotetta. Mikäli noudat tuotteen liikkeestämme, emme luonnollisesti peri toimituskuluja.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta, tuotteesta ja toimitustavasta riippuen. Postituspäivät ovat joka viikon maanantai ja tiistai, jolloin pakkaamme ja lähetämme tavarat. Poikkeuksen muodostaa mahdollisesti maanantaille ja tiistaille osuvat pyhäpäivät. Tällöin postitamme tuotteet seuraavana mahdollisena arkipäivänä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Mikäli haluat perua tilauksesi, tulee se tehdä ennen kuin tilaus luovutetaan kuljetusyhtiölle.

Peruutus tulee tehdä ensisijaisesti ilmoittamalla siitä soittamalla meille tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@martinaitta.com

Emme vastaa peruutuksen aiheuttamista kustannuksista mikäli se on tehty toimitusvahvistuksen lähettämisen jälkeen. 

Sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Myyjälle tulee tehdä palautusilmoitus, johon tulee merkitä nimi, osoite, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@martinaitta.com tai postitse osoitteeseen Martinkatu 7. 20810 Turku.

Tuotteet tulee palauttaa 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja huolellisesti pakattuna.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Hyvitämme palautuksesta aiheutuneet kustannukset ainoastaan reklamaatiotilanteissa. Mikäli tuote ei ole siinä kunnossa kuin toimitushetkellä, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Kun olemme tarkistaneet, että tuote on samassa kunnossa kuin meiltä lähtiessään ja asiallisesti pakattuna, perumme tilauksen verkkokaupassa. Hoidamme maksun palautuksen tai peruutuksen pää-asiassa Paytrail Oyj:n kautta. Mikäli tuote on rikkoutunut tai kadonnut kuljetuksessa, ottakaa välittömästi yhteyttä meihin tai kuljetuksesta vastaavaan toimijaan. 

Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

LUNASTAMATON LÄHETYS

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme kaikki siitä aiheutuneet kulut.

Ongelmatilanteet

Mahdollisissa muissa tilausta koskevissa asioissa pyydämme teitä olemaan meihin yhteydessä puhelimitse.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit